2011年3月24日 星期四

小妹妹同事的告別松露古古力

小妹妹同事要離職了!所以做咗松露古古力比佢!



hahaha!睇包裝好似買咁!個盒係過年時買咗一盒試食!
咪貪佢靚囉!我幾環保@@"自說自話=_="""



嗚~~又衰咗囉~~由於上次又係咁!好濕
已經聽咗pats建議(我走咗去佢個面請教佢^ ^)
但我又衰在預備得唔夠古力!
做完松露再上古力時唔夠古力!
最後都有好似溶咁樣!
睇下~~上咗唂咕粉的情況好d~~上紅桑子粉嘅就完全唔掂!
其中一粒上咗唂咕粉好濕就係上古力太薄喇!勁濕@@
加上今個星期一個日勁熱~~oh~~慘情個慘字啊~~
小妹妹同事~@@嗚~~對唔住啊~~好在你食咗話味道無問題啫!
都放心d啫~~


1 則留言:

  1. 唔緊要啦!下次等天氣凍D乾燥D至再整!
    [版主回覆03/25/2011 15:54:00]我要快d做埋佢喇!我驚d紅桑子粉唔等得喇!重有小小!要盡快做囉!不過要揾人做白老鼠先得!

    回覆刪除