2010年7月5日 星期一

公主珊~~你的專用芝麻咒(第二擊)

公主珊!!!你知唔知佢係咩野呢?

佢就係超級肥死無命陪黑芝麻奶油餡喇!

佢~~~非常邪惡!!!
但係佢~~~真係好好味咖!!!孟老師本書真係好掂~~好好味!
上次個條係跟另一本書做嘅!今次買到孟老師本書幾大都要試下啦!
見唔見後面個三條野!我整完個三條香蕉大哥就累死了

但~~我又已經預備哂整芝麻卷蛋材料!
咁本來想7月1號假期再整蛋糕體!(D相係6月27號影)
咁整左餡先啦!整完放雪柜3日都得嘅!應該無問題!


但~~但~~但係整完個餡就.......
一試!oh!好味!好味!一啖咋!好味過上次好多!
各位有孟老本書的blog友而又鍾意芝麻嘅一定要試下啊!
咁本來好累嘅我!九秒九咁就唔知邊度來嘅動力即刻整埋個蛋糕體!

不過!我都係未掌握到卷嘅技術!始終都係唔靚!

公主珊!!!你睇我幾勤力咁練!我居然唔先試我最想整嘅紅桑子卷蛋!

你睇我有幾掛住你呢?

我到e家都未有時間睇隻光碟啊~~


喂!公主珊!我練咒練到好累啊!
番到香港你唔同我食哂佢我嬲咖!

邪惡嘅黑芝麻卷蛋係香港等緊你番來!

重有佢揾緊其他黑芝麻集團成員炮制更多秘密武器等你試!!!

哈!哈!!哈!!!


1 則留言:

  1. 嘩!!!!!!!!勁毒!!!!!!!你即係害我咁話啦!!!!!!!!!! 唔係奶油唔得嘅咩?!!??! 好啦,見你咁勤力,我唔食正餐都食晒佢啦下~~!!!! 最多減肥時叫你媽煲下減肥湯過我啦~~!!!!
    [版主回覆07/06/2010 17:00:00]話明係毒咒就勁毒啦!我當我流咖!
    重有成個芝麻集團支持我!有排你食啊!
    契媽煲湯就要你自已叫囉!

    回覆刪除