2013年9月3日 星期二

我要搬過來了!因為雅虎迫遷啊!

14 則留言:

  1. hi shirley, 我o係呢度都係新手,乜都唔識呀。 點解我搵唔到add你的button o既?? 我留言o係呢度要驗證碼呀,是你set的還是default未cancel?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講緊個制係咪g+啊?因為我都無加入嘛!*v*

      刪除
  2. 哈~尼個問題我都唔知點解天?我咩鬼都無搞過~我開咗個blog打幾隻字之後都未有時間搞!我要睇睇先!

    回覆刪除
  3. 你搬成點?
    這裡很複雜,我搞到一頭霧水... @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍然處於不動中!懶蟲上身~我要驅下虫先!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除