2010年5月25日 星期二

2010天台鳥巢事件簿(二)之築巢篇26/5


攝於2010年5月26日早上六時半


話說上星期日吃晚飯時
父親大人 : 喂!老婆!你棵野又有雀來整個巢喎!我掉左佢地d葉佢又來起過喎!


母親大人 : 你唔好咁多事啦!成日搞搞震!咪又得佢地囉!等佢地係生下雀啦!(事關父親大人好搞野,可以搞到雀都怕左佢)


父親大人 : 但係佢係你棵香草度築巢喎~~~~


~~咁~~~我同母親大人都心想係咪佢講錯咗位置呢!
啱啱飛走個隻雀雀巢起係棵椂柚樹度喎!!!棵香草咁細掂樣築巢呀!!!
~~咪玩野啦~~
之但係當父親大人帶我地睇時~~
唉~~~真係玩野囉~~O哂咀~~


居然起係rosamary度!!!重咁觸目!!!



我話 : 咁嘅環境都係度生仔!第時生咗蛋!我行埋去都可以囉度隻蛋啦!
焗下蛋糕又得!做下布丁又得!蒸下蛋都得!得咗!
簡直當我地死嘅!個天台好似變咗雀雀產房咁!
我以為香港人精神有問題啫~~咩幾時連d雀都精神有問題咖~~


母親大人 : 可能係咖!新壚都有雀用鐵支築巢啦!佢唔咁做咪我地執到啦!


我話 : 阿媽!咁不如你聽日掛個牌係天台,用雀文寫住"有房出租,歡迎生蛋,租金特平"  啦!


母親大人 : 又好喎!有租收喎!


父親大人~~無反應~~一貫佢作風~~鍾意就有反應!唔鍾意就變紙板人~~



不過我會暫時做下狗仔隊!追擊雀雀築巢實況~~hahaha


佢重越起越大喎!!!


 


沒有留言:

張貼留言