2010年5月27日 星期四

2010天台鳥巢事件簿(二)之築巢篇28/5

                       


                                     攝於2010年5月27日早上六時半


                       


                                          攝於2010年5月28日早上六時半


睇唔睇得出三日的分別呢?
從這個角度看和之前兩天的情況看來幾乎大同小異!
不過根據爸媽的情報
這個巢基本上已經起好,係可以生蛋咖喇!
所以我就拿張梯用
從高處向下映


                        


                                                                  看下!


                         


多美的巢!築得好靚!萬物真神奇!
一隻鳥天生就會築巢!不用像我們要讀這讀那才學會!
個巢內部構圖好靚!小小的枯枝就可以完成!
反觀我們人類就只為地球增加廢物!
真要好好反思!
真不想將來我們的下一代,看不見地球的美景!
不過我真的好開心,今年能夠有雀雀在天台出生!
而且還是第二巢!
好緊張啊!
好像自已有咗咁!
生完第二巢!真想還有第三,四巢啊!
可惜要偷拍雀爸媽不易啊!
而且無錢買支長炮回來拍!
不過正想買部好些的相機回來!
現在用緊部卡片機好多相都拍得不好!
雀雀BB我等緊你出生啊!好開心!好期待!
之但係~~~明天我要陪母親大人返大陸,要星期一至返得來!
咁~~~應該係我返來時佢都生咗蛋!
OH!~~希望我個紙版父親大人唔好嚇親佢地雀雀一家啦!
真係要天主保佑囉!!! ~~~



 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言