2010年6月2日 星期三

回鄉江門篇(29/5至31/5)之村中景色


早上跟母親大人到當地市集見番好多兒時街市的情境!
雖然我是香港出生,在香港長大,但真的令我想起一些以前見過的境象!
賣小雞小鴨的!



 



周街開檔維生!



量菜肉的量器!我都好耐無見過囉!差點忘記了!


還有村中都改變不小!好耐無返去囉!
好多舊屋都拆了!屋外大路對面起左間大學!連帶需要還有間商場起緊!
越來越不似鄉村囉!


村中的有錢人!



好在村中以前秀才住的大屋還未拆!
我一向都好喜歡這間屋!非常有特色!
亦具歷史價值呢!



我們屋前的美景!



巷的盡頭是我地間屋!



我地間屋大門外


不過村內的環境就整潔左,都幾好咖!


沒有留言:

張貼留言