2010年6月1日 星期二

回鄉江門篇(29/5至31/5)之村中美食

此行目的是陪母親大人回鄉收拾間屋,自從她做手術至今己三個月無返去!
我回去是做清潔工!所以回去都無周圍玩!
但到步第一餐是吃國內的中式快餐店"真功夫"


雞湯米線~成為18紋雞!白色的雙皮奶要加4紋雞~


第二天早上跟母親大人到村中市集吃早餐


我們的早餐~~魚片腸粉加蛋!這碟兩碟放埋一碟成為四紋雞咋~



這碟無加蛋!是一碟份量!成為兩紋雞~
幾多魚片!



這碟豬肉丸!唔記得幾錢!
(公主珊!你認唔認得啊?)



豬潤腸粉~差d唔記得影相!食左一大半潻!
這個在街邊有得賣!



家鄉小食之一,叫做"女"(同音字)殼內是鯪魚肉!釀好整個用油炸的!



推車仔的芝麻卷啦!花生卷啦!紅豆卷啦!芝麻糕啦!
(公主珊!我一見到芝麻就想起芝麻咒!oh!)
還有隔離檔的豆腐花啦!但唔記得映!
樣樣都好好味啊~~


 


1 則留言:

  1. 我係記得D腸粉多D~ :) 但我以前係食肉片腸的~我好怕食魚片!!哈哈~ 芝麻已經成為我標記~朋友都會記得我好愛"黑芝麻"東西~
    [版主回覆06/03/2010 14:05:00]你又無咁快返來! 我真的要做下芝麻咒然後放上來!
    再叫你睇下!等你未食都睇到毒發身亡!
    ha!~~ ha!~~ ha!~~
    唔~~我又忍唔住巫婆上身添!!!唔好意思!

    回覆刪除