2010年6月14日 星期一

公主珊~~你的專用芝麻咒(第一撃)


公主珊~~~


芝麻咒啊!芝麻咒啊!
等你一睇未食都中咒啊!
我會盡量係你未返香港前練多d咖喇!
務求今你一吃就全身中哂芝麻咒!毒發到日日要食芝麻!
你話咖!多多都同我食哂佢咖!
hahaha~我已經變左黑芝麻巫婆喇!
不過今次第一次卷!我好唔滿意成績!
卷到裂左~~~好唔開心!!!



E個芝麻卷蛋!蛋糕體內有黑芝麻粉!
內餡就有黑芝麻粉~黑芝麻醬同黑芝麻!
所以黑芝麻味係極濃啊!
喂!公主珊~你鍾唔鍾意內餡有黑芝麻粒粒咖?
我d同事試食完!有d話唔鍾意有黑芝麻喎!話食落有粒粒喎!
但有d又話好好味喎!
記得話過我知~



同場加映做埋芒果卷蛋!E個我重加唔滿意!!!
需然味道唔太差!但個樣就~~~
總之唔係我心諗個樣啦!
E個卷係因為同事order而試做!
咁樣掂交貨啊?


睇來要改良下先得!


2 則留言:

  1. 勁引誘囉!!!!!!!!!!!!! 我對芝麻好情有獨鐘,所以你問我要唔要係等於冇問,我要試過先知,不過可能冇呢,個口感係好少少但個味又會差少少...... 你個芒果係唔係全部切粒再加埋落CREAM???我覺得可能係你D芒果太大粒喇,你D芒果太大粒好難卷架喎~
    [版主回覆06/18/2010 14:08:00]hahaha!世界盃波咒解咗喇!咁快浮番出來嘅!我以為你有牌潛咖!你真係答咗等於無答到~~~@@睇來我鍾意掂炮制d芝麻咒都得啦!
    咁本書係教切大粒喎!咁我技術唔夠嘛!人地第一次玩咋~~

    回覆刪除
  2. 個芝麻圈得都唔錯~~~ 好過我!!! 努力啦!!
    [版主回覆06/22/2010 17:00:00]咁芝麻係醬會易卷d!芒果難好多!但你個做法多步驟d!要靚都有難度啊!

    回覆刪除